Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Martin Řezáč
Martin Řezáč
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Anotace:
Práce se zabývá objasněním základních pojmů, týkajících se regionálního značení a vlivu značky na kupní chování spotřebitele. Dále je zaměřena na vnímání regionálních značek občany města Příbram a přilehlých obcí. Cílem práce je vysvětlení systému regionálního značení v České republice, vymezení největších přínosů a marketingových specifik regionálního značení, zjištění povědomí o regionálních značkách …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with explanation of basic concepts related on regional marking and the influence of the brand on the consumer. It is further focused on perception, knowledge of regional brands by local citizens and the influence of these brands on their purchasing behaviour. The aim of the work is explanation of the regional branding system in the Czech Republic. Definition of the greatest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vliv regionálního značení na regionální rozvoj v Kraji Vysočina
Martina Chalupová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Hana Jindrová Paluchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2019