Jak ovlivňuje přítomnost dítěte s ADHD kolektiv třídy v mateřských školách – Markéta JAROŇKOVÁ
Markéta JAROŇKOVÁ
Bakalářská práce
Jak ovlivňuje přítomnost dítěte s ADHD kolektiv třídy v mateřských školách
How does a presence of a child with ADHD influence the overall classroom collective in the nursery school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou dítěte s ADHD a jeho působením na kolektiv třídy mateřské školy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část uvádí klasifikaci ADHD, charakterizuje příčiny vzniku této poruchy i její symptomatologii. Dále se v této části vymezuje termín předškolní věk a detailněji popisuje tělesný, kognitivní, emocionální i sociální vývoj dítěte v tomto věku s následným …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of a child with ADHD and his/her influence on the classroom collective in the nursery school. The thesis divides into two parts. The first part presents the classification of ADHD, characterises the causes of the disorder emergence and determines its symptomatology. Further, we define the term of preschool age and describe in detail physical, cognitive, emotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAROŇKOVÁ, Markéta. Jak ovlivňuje přítomnost dítěte s ADHD kolektiv třídy v mateřských školách. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Markéta Fryntová -
Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy
Ivana Lena KALINOVÁ -
Porucha pozornosti a hyperaktivita dětí předškolního věku
Erika CHYTILOVÁ -
Hyperaktivita u dětí předškolního věku a na I.stupni základní školy
Lenka NOVÁKOVÁ -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová
Název
Vložil
Vloženo
Práva