Ing. Petr MATULÍK
Disertační práce
Mass Customization
Mass Customization
Abstract:
Nowadays companies are entering the digital age. Information is shared over the globe and new manufacturing strategies have to be deployed in order to survive in turbulent time, when the customer's demand is hard to predict. Mass customization is strategy that integrates customer into the supply chain in order to precisely produce what customer wants. This strategy has an influence on the entire company …víceAbstract:
V dnešní době vstupují firmy do digitálního věku. Informace jsou sdíleny po celém světě a nové výrobní strategie musí být implementovány za účelem zvýšení šance přežití v turbulentní době, kdy poptávka zákazníků se jen těžce odhaduje. Masová kustomizace je strategií, která integruje zákazníka do dodavatelského řetězce za účelem výroby dle požadavků zákazníka. Tato strategie má vliv na celý výrobní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2008
Zveřejnit od: 17. 10. 2008
Identifikátor:
10723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 12. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULÍK, Petr. Mass Customization. Zlín, 2008. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 10. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 10. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika