Lucie KÖNIGOVÁ

Diplomová práce

Čtenářský deník a jeho alternativy ve výuce na 2. stupni základní školy

The Readers´s Diary and Its Alternatives in Teaching at the Lower Secondary Level of Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá čtenářským deníkem a jeho alternativami ve výuce na 2. stupni základní školy. Hlavním cílem této práce je navrhnout a vyzkoušet deskovou hru jako alternativu ke psané formě čtenářského deníku a posoudit její využití v edukačním procesu.
Abstract:
This thesis focuses on the reading journal and its alternatives in teaching at the upper primary school level. The main objective of this work is to design and test a game as an alternative to the written form of the reading journal and to assess its use in the educational process.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Václav Jindráček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KÖNIGOVÁ, Lucie. Čtenářský deník a jeho alternativy ve výuce na 2. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ