Edukační program - jak udělat muzeum atraktivním – Jana Hajná
Jana Hajná
Bakalářská práce
Edukační program - jak udělat muzeum atraktivním
The Educational Programme - How to Make Museum More Attractive
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou edukačního programu pro Severočeské muzeum v Liberci. Úkolem této práce bylo navrhnout, zrealizovat a následně zhodnotit celý program. Součástí hodnocení neboli evaluace bylo také porovnání efektivity dvou druhů prohlídek, ze kterých byl celkový program složen. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojmy týkajících se …víceAbstract:
This Bachelor thesis addresses creation of an educational program for the North Bohemian Museum in Liberec. The aim of this thesis was to design, implement and subsequently evaluate the entire program. Part of the evaluation was also a comparison of effectiveness of two types of guided tours from which the program comprises. This thesis is separated into two parts ? theoretical and practical. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Zveřejnit od: 12. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hajná, Jana. Edukační program - jak udělat muzeum atraktivním. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní
Jana HRŮZOVÁ -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program
Nikol PINTOVÁ -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová