Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu – Bc. Stanislav PETŘÍK
Bc. Stanislav PETŘÍK
Diplomová práce
Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu
The project of creation a marketing strategy for Hornolidečsko region in tourism sphere
Anotace:
Cílem práce je vytvořit strategii pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hornolidečsko. Práce je rozdělena do tří částí. První část shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu, regionálního rozvoje a cestovního ruchu. Druhá část je analytická a jejím obsahem je analýza cestovního ruchu v České republice, dále pak situační analýza a SWOT analýza mikroregionu Hornolidečsko. Ve …víceAbstract:
The thesis aims to create a strategy for tourism development in microregion Hornolidečsko. Work is structured into three parts. First part is sumarizing theoretical knowledge from strategical marketing, regional development and tourism sphere. Second part is analytical and it´s substanciality is tourism analysis in Czech republic, situation analysis and SWOT analysis of microregion Hornolidečsko. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
14912
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETŘÍK, Stanislav. \textit{Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufl1p8/.
Jak správně citovat práci
PETŘÍK, Stanislav. Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Program rozvoje mikroregionu Hornolidečsko
Renata ČOKAVCOVÁ -
Zhodnocení rozvoje vybraných částí Mikroregionu Vsetínsko
Veronika Muchová -
Venkovská turistika a agroturistika ve vybraném regionu
Tereza Kratochvílová -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Naučné stezky se zaměřením na kulturní dědictví v Jeseníkách
Barbora Jalůvková -
Evropské kulturní dědictví, regionální specifika a jejich podpora.
Jiří Tunkl -
Regionální kulturní dědictví v rámci výuky na 2. stupni ZŠ
Lucie KRUPOVÁ -
Kulturní dědictví jako faktor regionálního rozvoje
Marek Bittner