Viktorie KAŠOVÁ

Bakalářská práce

Vnímání společensky odpovědných aktivit vybrané společnosti spotřebitelem

Consumer perception of socially responsible activities of a selected company
Anotace:
Přestože společnost Tesco Stores ČR a.s. podporuje koncept společenské odpovědnosti již od začátku svého působení na mezinárodní úrovni, potýká se s problémem nedostatečného vnímání propagovaných CSR aktivit ze strany spotřebitelů. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé vybrané společnosti vnímají jednotlivé CSR aktivity. Na základě vybraných aspektů, pramenících z literárních rešerší …více
Abstract:
While Tesco Stores ČR a.s. supports the concept of social responsibility from the very beginning of its operation at the international level, it faces the problem of insufficient perception of promoted CSR activities by consumers. The aim of the bachelor thesis is to find out how consumers of selected companies percieve individual CSR activities. Based on selected aspects, stemming from literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAŠOVÁ, Viktorie. Vnímání společensky odpovědných aktivit vybrané společnosti spotřebitelem. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická