Analýza poptávky po kosmetických službách – Kateřina Lukešová
Kateřina Lukešová
Bakalářská práce
Analýza poptávky po kosmetických službách
Analysis of the Demand for Cosmetic Services
Anotace:
Cílem bakalářské práce s názvem Analýza poptávky po kosmetických službách je zkoumání poptávky v oblasti kosmetického ošetření a kosmetických služeb. Teoretická část obsahuje základní definice a pojmy z oblasti poptávky. Dále se zaměřuje na marketingový výzkum, podrobně popisuje vytvoření a realizaci marketingového výzkumu. Poslední část je o vyhodnocení a prezentace výsledků dotazníkového šetření …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis Analysis of the Demand for Cosmetic Services is too investigate the demand for cosmetic treatments and cosmetic services. The theoretical part contains basic definitions and concepts of demand. The part focuses on marketing research, describes in detail the creation and implementation of marketing reearch. The last part is about evaluation and presentation of survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Jolana SKALIČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukešová, Kateřina. Analýza poptávky po kosmetických službách. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák
Název
Vložil
Vloženo
Práva