Význam přípravné třídy pro vstup do školní matematiky – Markéta KROPOVÁ
Markéta KROPOVÁ
Bakalářská práce
Význam přípravné třídy pro vstup do školní matematiky
Importance of preparatory classes for entry into school mathematics
Anotace:
Tématem mé závěrečné bakalářské práce je Význam přípravné třídy pro vstup do školní matematiky. Obsahem teoretické části je seznámení s pojmy týkající se tématu, jako jsou charakteristika přípravné třídy, specifika vzdělávání, předmatematické představy, aj. Nejdůležitější kapitola je Předmatematické představy dětí přípravných tříd, která je pak dále podrobněji rozpracována. V praktické části je provedena …víceAbstract:
Theme of my bachelor?s thesis is Importance of preparatory class for elementary school mathematics entry. Theoretical part contains introduction of concepts related to the topic, such as preparatory class characteristics, specifics of education, pre-mathematical notions, etc. The most important chapter is Pre-mathematical notions of children from preparatory classes, which is further elaborated. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Zveřejnit od: 11. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROPOVÁ, Markéta. Význam přípravné třídy pro vstup do školní matematiky. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Specifika hudebněvýchovného vzdělávání v předškolním a mladším školním věku
Marie Vichrová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Specifika vzdělávání starších osob v reakci na demografické stárnutí v Japonsku
Lam Uyen Le -
Specifika nadaných dětí v MŠ v návaznosti na další vzdělávání
Renata Hančíková -
Specifika vzdělávání dětí z vyloučených lokalit v prostředí předškolních klubů
Tamara Brázdová Justová -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová