Rozvoj smyslového vnímání žáků v učebnicích českého jazyka – Bc. Markéta Pažoutová
Bc. Markéta Pažoutová
Diplomová práce
Rozvoj smyslového vnímání žáků v učebnicích českého jazyka
The development of pupils' sensory perception in Czech language schoolbooks
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, komparací a hodnocením vybraných učebnic českého jazyka pro 6. a 9. ročník základních škol a nižších gymnázií z hlediska rozvoje smyslového vnímání. Na základě analýzy a komparace učebnic hodnotí, jakou měrou vybraná nakladatelství podněcují smyslové vnímání. Práce se soustředí také na zastoupení autentických textů v učebnici. Závěrem jsou uvedena doporučení …víceAbstract:
This diploma thesis analyses, compares, and evaluates selected schoolbooks of the Czech language for 6th and 9th grades of lower secondary school from the development of pupils' sensory perception. It focuses on the extent of this development in certain publishing houses and evaluates which of those rather support this development based on analyses and comparisons. The thesis also focuses on the authentic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jasňa Pacovská, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAŽOUTOVÁ, Markéta. \textit{Rozvoj smyslového vnímání žáků v učebnicích českého jazyka}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ug6uv4/.
Jak správně citovat práci
Pažoutová, Markéta. Rozvoj smyslového vnímání žáků v učebnicích českého jazyka. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj smyslového vnímání a fantazii
Sára Nekvasilová -
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením
Lucie Nečasová -
Rozvoj smyslového vnímání u dítěte předškolního věku
Bohuslava MALÁ -
Rozvoj smyslového vnímání dětí s kombinovaným postižením na základní škole pro zrakově postižené
Karla Hudečková -
Cvičení a hry pro rozvoj smyslového vnímání dítěte s Downovým syndromem v mladším školním věku
Romana Zetelová -
Metodická řada pomůcek pro rozvoj smyslového vnímání u dětí s vícenásobným postižením v mateřské škole
Dana Klimovičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva