Alena LARYŠOVÁ

Diplomová práce

Marketing středních škol technického směru na Děčínsku

Marketing of technical secondary schools in Děčín area
Anotace:
Impulsem k této práci byly aktivity úřadu práce, Hospodářské a sociální rady okresu, škol technického zaměření a velkých zaměstnavatelů na Děčínsku. Těchto subjektů se dotýká problém nedostatku technicky vzdělaných lidí. Společně podněcují zvyšování zájmu o technické obory. Snaží se informovat širokou veřejnost a zdůrazňovat perspektivu zmiňovaných oborů. Také vytvářejí motivace pro přilákání studentů …více
Abstract:
The reason for this essay was the activity of a job center, agriculture and county advices, technical schools and big employers around Děčín. These subjects are being touched by problems of not enough technical educated people. They together stimulate higher interest for technical fields. They suppose to inform the public and emphatise perspektiv mentioned fields. Also, they make motivations to allure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Vlastimil Pažourek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LARYŠOVÁ, Alena. Marketing středních škol technického směru na Děčínsku. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická