Tomáš Kukla

Bakalářská práce

Marketing v oblasti inovačních sítí

Marketing in the Area of Innovative Networking
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je prostřednictvím sociálních sítí a jiných moderních elektronických prostředků zlepšit marketingovou a komunikační strategii Hospodářské komory v Jihlavě v komunikaci s jejími členskými firmami a navrhnout způsob implementace této strategie na konkrétní platformy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.