Tomáš Kukla
Bakalářská práce
Marketing v oblasti inovačních sítí
Marketing in the Area of Innovative Networking
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je prostřednictvím sociálních sítí a jiných moderních elektronických prostředků zlepšit marketingovou a komunikační strategii Hospodářské komory v Jihlavě v komunikaci s jejími členskými firmami a navrhnout způsob implementace této strategie na konkrétní platformy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.