Ing. Lucie Dostálová

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o.

Customer Relationship Management in company Choceňská mlékárna, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá základními teoretickými pojmy CRM, důvody zavádění a vlivem na samotnou firmu, konkurenci a zákazníky. Druhá část pak analyzuje současný stav ve společnosti Choceňská mlékárna s.r.o., shrnuje a navrhuje poznatky na zlepšení situace.
Abstract:
The bachelor thesis is dealing with the customer relationship management. It contains two parts. The first part focuses primary objective theoretic notions CRM, reasons loading and influence over the company, competition and customers. The second part analyses state of the company Choceňská mlékárna, Ltd, summarises and suggests piece of knowledge on improvement situation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dostálová, Lucie. Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní