Miloň Mlčák

Bakalářská práce

Marketingová komunikace sportovního klubu Brno Sígrs

Marketing communication of sports club Brno Sígrs
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci sportovního klubu Brno Sígrs, a sice se zaměřením na využití sociálních sítí jako na jeden z komunikačních nástrojů. Práce popisuje pomocí výsledků dotazníkového šetření, kolik času tráví respondenti na jednotlivých sociálních sítích a jaké příspěvky preferují. Cílem práce je navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the Brno Sígrs sports club, focusing on the use of social networks as one of the communication tools. Using the results of a questionnaire survey, the thesis describes how much time respondents spend on individual social networks and what posts they prefer. The aim of the work is to propose appropriate measures to improve the organizations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
  • Oponent: Patrik Kubát, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod