Ing. Lenka Šimonová

Diplomová práce

Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi

Communication Mix of Chosen Product of Pietro Filipi Company
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu komunikačního mixu ve společnosti Pietro Filipi. V teoretické části popisuje jednotlivé komunikační nástroje. Praktická část charakteri-zuje vybraný podnik, analyzuje prostředí podniku a způsob propagace vybraného produktu. V závěru praktické části se zaměřuje na vytvoření komunikačního plánu společnosti Pietro Filipi.
Abstract:
The work targets the status quo analysis of communication mix in Pietro Filipi company. In theoretical part it describes individual communication components. Practical part characteri-zes chosen product, analyzes company surrounding and the propagation way of chosen pro-duct. At the close of practical part the work targets the creation communication plan of Pietro Filipi company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimonová, Lenka. Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku