Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi – Ing. Lenka Šimonová
Ing. Lenka Šimonová
Diplomová práce
Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi
Communication Mix of Chosen Product of Pietro Filipi Company
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu komunikačního mixu ve společnosti Pietro Filipi. V teoretické části popisuje jednotlivé komunikační nástroje. Praktická část charakteri-zuje vybraný podnik, analyzuje prostředí podniku a způsob propagace vybraného produktu. V závěru praktické části se zaměřuje na vytvoření komunikačního plánu společnosti Pietro Filipi.Abstract:
The work targets the status quo analysis of communication mix in Pietro Filipi company. In theoretical part it describes individual communication components. Practical part characteri-zes chosen product, analyzes company surrounding and the propagation way of chosen pro-duct. At the close of practical part the work targets the creation communication plan of Pietro Filipi company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimonová, Lenka. Komunikační mix vybraného produktu společnosti Pietro Filipi. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Audit interní komunikace ve vybrané společnosti
Zdeňka Wunschová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka