Bc. Gabriela Kalčíková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie nábytkářské firmy

Marketing strategy design of the furniture company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie brněnské firmy Resa, spol. s.r.o. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou formou rešerše popsány hlavní pojmy, týkající se marketingu. Jde například o marketingový mix, marketingové plánování, komunikaci a je zde zahrnuta i krátká historie této problematiky. V praktické části je za pomocí poznatků z předchozí kapitoly …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the design of markting strategy of the Brno company Resa, spol. s.r.o. The thesis is divided into two main parts.In theoretical part, there the main concepts relating to marketing are described by research form. These include marketing mix, marketing planning, communication, and a brief history od this issue. In the practical part, there the current state of selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. David Březina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Lesnická a dřevařská fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Nábytkové inženýrství / Nábytkové inženýrství