Zpracování podnikatelského záměru pro vývoj věrnostní aplikace – Ondřej Chloupek
Ondřej Chloupek
Bakalářská práce
Zpracování podnikatelského záměru pro vývoj věrnostní aplikace
Elaboration of a business plan for the development of a loyalty application
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podnikáním a podnikatelským záměrem. První teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice podnikání a struktuře podnikatelského záměru z teoretického pohledu. Praktická část bakalářské práce obsahuje zpracovaný podnikatelský záměr pro vývoj věrnostní aplikace. Důraz byl kladen především na analýzu současné situace na trhu, analýzu vlastního podniku, produktu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with business and business plan. The first theoretical part of the thesis is dedicated to the business and structure of the business plan from a theoretical point of view. The practical part of the bachelor thesis contains an elaborated business plan for the development of a loyalty application. Importance was placed mainly on the analysis of the current market situation …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci: Zpracování podnikatelského záměru pro vývoj věrnostní aplikace vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Nesouhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací v délce 3 let. I hereby declare that this thesis entitled Elaboration of a business plan for the development of a loyalty application was written and completed by me. I also declare that all the sources and information used to complete the thesis are included in the list of references. I disagree that the thesis could be made public in accordance with Article 47b of Act No. 111/1998 Coll., on Higher Education Institutions and on Amendments and Supplements to Some Other Acts (the Higher Education Act), and in accordance with the current Directive on publishing of the final theses, duration of 3 years.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová