Poruchy pozornosti a výuka cizího jazyka na prvním stupni – Lucie MUCHNOVÁ
Lucie MUCHNOVÁ
Diplomová práce
Poruchy pozornosti a výuka cizího jazyka na prvním stupni
Attention deficit disorders in primary foreign language lessons
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou žáků s poruchami pozornosti v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem je identifikovat vhodné metody a strategie pro řízení výuky, které mohou těmto žákům pomoci během výuky cizího jazyka. Teoretická část práce se věnuje problematice ADHD a ADD, včetně jejich příčin a projevů. Dále popisuje diagnostiku a léčbu těchto poruch …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on students with attention disorders in English language classes at the primary level of elementary school. The main goal is to identify suitable methods and strategies for managing teaching that can help these students during foreign language teaching. The theoretical part of the thesis is dedicated to the issue of ADHD and ADD, including their causes and symptoms. It also …víceKlíčová slova
ADHD ADD nesoustředěnost hyperaktivita impulzivita žák učitel vzdělávání základní škola
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Dvořáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUCHNOVÁ, Lucie. Poruchy pozornosti a výuka cizího jazyka na prvním stupni. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita
Martina VLASTNÍKOVÁ -
Hyperaktivita
Alžběta JONÁKOVÁ -
Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele
Barbora Mihaldová -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Outlook add-on for intelligent email classification
Patrik Křemeček -
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy
Šárka Sixtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva