Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů – Michal KUPILÍK
Michal KUPILÍK
Bakalářská práce
Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů
Set of P.O.P. displays for the movie media distribution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou filmové distribuce v sektoru domácí zábavy. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje podrobné rozebrání trhu s filmovými nosiči a analýza současného způsobu propagace filmových titulů přímo v místě prodeje. Praktická část mapuje vznik vlastní sběratelské kolekce filmů, která prochází …víceAbstract:
This thesis deals with a movie distribution in the home entertainment sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communications. Followed by a detailed elaboration of the home video market and analysis of the current method of promoting movies at the point of sale. The practical part describes the creation of a custom collector's edition, which starts with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
17125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPILÍK, Michal. Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková -
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
Analýza kulturně-průmyslového projektu – Pop Academy
Taťána Wajs -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová -
The Depiction of Harriet Tumban in Contemporary Pop Culture
Veronika Zejdová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays