Vzdělávání na malotřídních školách – Dagmar KUČEROVÁ
Dagmar KUČEROVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání na malotřídních školách
Education in small schools with multi grades in one class
Anotace:
Práce se zabývá pohledem na problematiku současných malotřídních škol. Teoretická část je zaměřena na obecný přehled vývoje malotřídních škol a jejich charakteristiku. Empirická část si klade dva hlavní cíle. Prvním je zmapování situace na současných malotřídních školách a vytvoření souboru informací, které přiblíží jejich fungování. Druhým je zjištění, jak se žáci malotřídních škol vyrovnávají se …víceAbstract:
The work deals with problems of current small schools with multi-age and multi-grade classes. The theoretical part is focused on a general overview of the development of small schools and their characteristics. The empirical part has two main objectives. The first objective maps the situation of current small class schools and creates a file of information that clarifies their functioning. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zveřejnit od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Dominika Stolinská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Dagmar. Vzdělávání na malotřídních školách. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Revize kurikula primárního vzdělávání v kontextu učitele 1. stupně základní školy
Marie Žídková -
Porovnání vzdělávacích principů v oblasti primárního vzdělávání (státní základní školy, Montessori a Waldorfské školy).
Daniela Vávrová -
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na malotřídní škole
Helena Hangyová -
Vzdělávání žáka s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžné malotřídní školy
Jana Kalousová -
Inkluzivní vzdělávání žáků na málotřídní škole.
Lucie SKLENIČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva