Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví výcviku psů – Bc. Nikola Kotrbová
Bc. Nikola Kotrbová
Diplomová práce
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví výcviku psů
Marketing recommendations for the dog training business industry
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit vhodná marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví výcviku psů. V části literární rešerše je charakterizována problematika marketingového výzkumu, výcviku psů a marketingu ve výcviku psů. V rámci vlastního zpracování je pak stěžejní primární výzkum provedený formou dotazníku se zaměřením na majitele psů a statistické vyhodnocování dat z dotazníku. Na závěr …víceAbstract:
The thesis aims to develop appropriate marketing recommendations for the dog training business sector. The literature search section characterizes the issues of marketing research, dog training and marketing in dog training. The actual work then focuses on primary research conducted in the form of a questionnaire focusing on dog owners and statistical evaluation of the questionnaire data. Finally, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
- Oponent: Václav Adamec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a z něj vyplývající doporučení pro marketingovou politiku hotelu
Štefan Novotný