Postupy řízení inovačního procesu ve strojírenství – Bc. Iveta ČERVENÁ
Bc. Iveta ČERVENÁ
Diplomová práce
Postupy řízení inovačního procesu ve strojírenství
Innovation Process Procedure in Engineering
Anotace:
Tato diplomová práce představuje zhodnocení postupu inovačního procesu ve strojírenství, včetně popisu jeho kroků. Nejprve dochází k vysvětlení základních pojmů vztahujících se ke zkoumanému tématu. Poté je na základě analýzy inovačního a ekonomického prostředí společnosti zformulován výsledný návrh. Tento návrh zohledňuje investiční rozhodování a ekonomické aspekty, jako je nákladovost výroby, příjmy …víceAbstract:
This master thesis presents the evaluation of the innovation process procedure in engineering, including the description of its steps. First, the basic terms related to the specified topic are interpreted. Then, based on the analysis of innovative and economic company environment, the final proposal is formulated. This suggestion regards investment decisions and economic aspects such as production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Leština, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENÁ, Iveta. Postupy řízení inovačního procesu ve strojírenství. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Akciová společnost - vnitřní hodnota akcie
Aleš Chlaň -
Investiční rozhodování (investice kontra inflace)
Michal Griebaum -
Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
Ivana Skotnicová -
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Denis Švejda -
Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Jiří Jenka -
Tvorba hodnot pro zákazníka na konkrétním podniku
Petra Malinská -
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Milena Zdeňková -
Inovace vybraného výrobního procesu průmyslového podniku
Michael Reindl
Název
Vložil
Vloženo
Práva