Inkluze z pohledu učitelů středních škol – Bc. Adéla ŠTANDLOVÁ
Bc. Adéla ŠTANDLOVÁ
Diplomová práce
Inkluze z pohledu učitelů středních škol
Inclusion form the point of view of teachers at upper secondary schools
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice inkluze na středních školách z pohledů učitelů středních škol. Práce předkládá kombinovaný výzkum, ve kterém bylo u souboru učitelů sledováno, jak učitelé středních škol hodnotí inkluzivní vzdělávání v praxi. Využita byla metoda nestandardizovaného dotazníku. Dotazník obsahoval uzavřené a jednu otevřenou otázku, kde se učitelé mohli k danému tématu vyjádřit.Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of inclusion in secondary schools from the perspective of secondary school teachers. The work presents a quantitative survey, in which it was observed in a group of teachers how secondary school teachers evaluate inclusive education in practice. The method of non-standardized questionnaire was used. The questionnaire contained a closed and one open question, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTANDLOVÁ, Adéla. Inkluze z pohledu učitelů středních škol. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
2. 6. 2021