Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu – Bc. Pavlína Bílá
Bc. Pavlína Bílá
Diplomová práce
Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Marketing Strategy for the Newly Forming Folklore Cafe
Anotace:
Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny …víceAbstract:
The core of the master's thesis deals with a preparation of marketing and communication strategies for the new project of folklore café and its introduction to a specific market. The main aim of the thesis is to compile a thorough market analysis of folklorists, an analysis of competitors in the field of cafés based on acquired knowledge from theoretical part and consequently, to execute suitable marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bílá, Pavlína. Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk