Vojtěch HRONEK

Bakalářská práce

Vývoj šachového enginu a počítačového protihráče pro Minecraft

Development of a Chess Engine and Computer Opponent for Minecraft
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením šachového enginu a počítačového protihráče v jazyce TypeScript, se kterým může uživatel intuitivně interagovat ve hře Minecraft. Byl implementován generátor legálních i pseudolegálních kroků včetně všech specifických kroků figurek. Vytvořený engine byl testován na generování všech stavů hry, tzv. perft, do hloubky 8. Zároveň byl ověřen na obvyklých testovacích …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on creating a chess engine along with a computer opponent in TypeScript that allows users to intuitively interact with it in the game of Minecraft. A generator for legal and pseudo-legal moves, including all specific piece moves, was implemented. The created engine was tested for generating all game states, known as perft, up to a depth of 8. It was also verified on common …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludvík Friebel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRONEK, Vojtěch. Vývoj šachového enginu a počítačového protihráče pro Minecraft. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 31. 7. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika

Práce na příbuzné téma