Der Marketing-Mix der Firma Lomax – Adéla KLIMOVIČOVÁ
Adéla KLIMOVIČOVÁ
Bakalářská práce
Der Marketing-Mix der Firma Lomax
The Marketing-Mix in the Lomax company
Abstract:
In my bachelor thesis I am concerned with the theme "Marketing mix of the Lomax company. " The object of this thesis is: - the company's marketing mix description, - perform SWOT analysis, - whereupon I suggest recommendations for improvement in this field and thereby obtain some new knowledge.Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám tématem: ,,Marketingový mix firmy Lomax.?? Cílem práce je: - popsat marketingový mix firmy, -provést SWOT-Analýzu - na jejím základě navrhnout doporučení pro zlepšení v této oblasti a tím se obohatit o nové poznatky.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Mathias Becker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMOVIČOVÁ, Adéla. Der Marketing-Mix der Firma Lomax. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Návrh motivačního programu zaměstnanců ve firmě LOMAX & Co s.r.o.
Šárka Procházková -
Návrh komunikační strategie firmy LOMAX.
Michal FABIAN -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Tadeáš Kubík -
Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o.
Hana BULOVÁ -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Rebranding společnosti SCAUT, s.r.o.
Jiří Giptner -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu
Petr Meidl