Jana POSPÍŠILOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní značka
Trademark
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnání míry loajality zákazníků k obchodní značce u rychloobrátkového a spotřebního zboží. V praktické části jsem provedla místní šetření, které jsem prováděla pomocí dotazníkového měření v Kralupech nad Vltavou a Ústí nad Labem. V těchto městech jsem zjišťovala postoje respondentů k obchodní značce a míru jejich loajality k obchodním značkám u rychloobrátkového …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to compare the degrese of loyalty to the trademark in FMCG and consumer goods. In the practical part, I conducted a local survey which was conducted by questionnnaire measurements in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. In these towns, I, I investigated the attitudes of respondents to the trademark and the degree of their loyalty to the brands in FMCG and consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Jana. Obchodní značka. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová