Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů – Ing. Lenka KAPUSTOVÁ
Ing. Lenka KAPUSTOVÁ
Bakalářská práce
Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů
Project Week and its use in teaching economic subject
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce je vymezen pojem výukové metody a zaměření se pře-devším na komplexní výukové metody, mezi které je řazeno projektové vyučování. Před-mětem mé práce je projektové vyučování, jeho vývoj z historického hlediska i z hlediska jeho využití ve výchovně-vzdělávacím procesu. V praktické části je cílem zmapovat a vyhodnotit realizaci projektového týdne, který je součástí …víceAbstract:
In the theoretical part of bachelor thesis is defined the term of teaching method and is pri-marily focused on the comprehensive educational method, including the project-based learning. The subject of work is project-based learning, its development from historical perspective and its use in education-learning process as well. The aim of the practical part is to map out and evaluate the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
18971
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPUSTOVÁ, Lenka. Projektový týden a jeho využití při výuce ekonomických předmětů. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní výukové metody ve fyzice
Beáta Mrázová -
Výukové metody používané v hodinách občanské výchovy na ZŠ
Martina ČERVENKOVÁ -
Výukové metody v malotřídních školách a jejich využití v praxi
Nikola Hrdinová -
Výukové metody praktického vyučování v oboru Kadeřník
Hana Vraspírová -
Projektové vyučování realizované ve vzdělávací oblasti člověk a jeho svět. Tvořím, tvoříš, tvoříme recyklovaný papír
Gabriela Bartáková -
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální
Lucie Šťastná -
Projektové vyučování v matematice na 1. stupni ZŠ
Eliška Fridrichová