Mgr. Tomáš MRÁZEK

absolventská práce studenta CŽV

Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů

Perception and use of artificial intelligence in education from the perspective of students and teachers
Anotace:
Tato práce se zabývá percepcí a využitím umělé inteligence (AI) ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů na Základní škole Mařádkova v Opavě. Teoretická část představuje základní koncepty AI, její historický vývoj a aktuální trendy ve využívání AI ve vzdělávání. Důraz je kladen na analýzu nejčastěji používaných nástrojů a na zavedení digitálních kompetencí, které jsou nyní součástí rámcových vzdělávacích …více
Abstract:
This thesis explores the perception and use of artificial intelligence (AI) in education from the perspectives of students and teachers at Mařádkova Primary School in Opava. The theoretical part introduces the basic concepts of AI, its historical development, and current trends in the use of AI in education. Emphasis is placed on analyzing the most commonly used tools and the implementation of digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
  • Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRÁZEK, Tomáš. Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů. Ostrava, 2024. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

celoživotní / obor:
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia / Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia