Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů – Mgr. Tomáš MRÁZEK
Mgr. Tomáš MRÁZEK
absolventská práce studenta CŽV
Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů
Perception and use of artificial intelligence in education from the perspective of students and teachers
Anotace:
Tato práce se zabývá percepcí a využitím umělé inteligence (AI) ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů na Základní škole Mařádkova v Opavě. Teoretická část představuje základní koncepty AI, její historický vývoj a aktuální trendy ve využívání AI ve vzdělávání. Důraz je kladen na analýzu nejčastěji používaných nástrojů a na zavedení digitálních kompetencí, které jsou nyní součástí rámcových vzdělávacích …víceAbstract:
This thesis explores the perception and use of artificial intelligence (AI) in education from the perspectives of students and teachers at Mařádkova Primary School in Opava. The theoretical part introduces the basic concepts of AI, its historical development, and current trends in the use of AI in education. Emphasis is placed on analyzing the most commonly used tools and the implementation of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
- Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZEK, Tomáš. \textit{Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/und67a/.
Jak správně citovat práci
MRÁZEK, Tomáš. Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů. Ostrava, 2024. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia / Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia
Práce na příbuzné téma
-
Percepce a postoje k AI ve zdravotnictví
Filip Janeba -
Využití AI technologií ve filmové tvorbě
Karina Kazarina -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška