Význam regionálního výstaviště pro marketing firem – Jan ŠKRABAL
Jan ŠKRABAL
Bakalářská práce
Význam regionálního výstaviště pro marketing firem
Importance of regional exhibition ground for companies marketing
Anotace:
Význam brněnského výstaviště je nepopiratelný, a to nejen pro marketing firem, které se na něm v celé řadě veletrhů prezentují, ale zejména pro chod města tak, jak ho můžeme v současné době pozorovat. Na zdejší veletrhy je navázána celá řada sekundárních služeb, ať se jedná o ubytovací, stravovací či dopravní, které živí tisíce lidí, jenž na výstavišti možná nikdy ani nebyly.Abstract:
The importace of fairground in Brno city is undeniable, and not only for the companies marketing, which is here presented on many occasions, but mostly for the city?s functio-ning, as we can see it everyday. Whole set of secondary services is connected to the fair-ground, accomodation services, catering establishments or travel services, which are sup-porting thousand of people around, who maybe have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18774
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKRABAL, Jan. Význam regionálního výstaviště pro marketing firem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace