Jan ŠKRABAL

Bakalářská práce

Význam regionálního výstaviště pro marketing firem

Importance of regional exhibition ground for companies marketing
Anotace:
Význam brněnského výstaviště je nepopiratelný, a to nejen pro marketing firem, které se na něm v celé řadě veletrhů prezentují, ale zejména pro chod města tak, jak ho můžeme v současné době pozorovat. Na zdejší veletrhy je navázána celá řada sekundárních služeb, ať se jedná o ubytovací, stravovací či dopravní, které živí tisíce lidí, jenž na výstavišti možná nikdy ani nebyly.
Abstract:
The importace of fairground in Brno city is undeniable, and not only for the companies marketing, which is here presented on many occasions, but mostly for the city?s functio-ning, as we can see it everyday. Whole set of secondary services is connected to the fair-ground, accomodation services, catering establishments or travel services, which are sup-porting thousand of people around, who maybe have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18774

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKRABAL, Jan. Význam regionálního výstaviště pro marketing firem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace