Iva KUBIČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě

Analysis of Customer Satisfaction with Services of Hotel Iberia
Anotace:
Cílem této práce je analýza spokojenosti klientů hotelu Iberia v Opavě s tím, že návrhy na zvýšení spokojenosti klientů budou didakticky zpracovány. Tato analýza byla provedena na základě dotazníků, které vyplnili klienti hotelu Iberia. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena historie hotelnictví, vymezení pojmů oboru hotelnictví, jeho management a marketingové …více
Abstract:
The objective of this thesis is to analyse the customer satisfaction of the clients of the Iberia Hotel in Opava, with the aim to increase customer satisfaction according to the proposals which will be assessed didactically. This analysis is based on questionnaires filled in by the hotel customers. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The practical part contains the history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBIČÍKOVÁ, Iva. Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů - specializace obchod a služby