Marketingový mix společnosti IKEA – Bc. Veronika BRIEDLOVÁ
Bc. Veronika BRIEDLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti IKEA
The IKEA marketing mix
Anotace:
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické …víceAbstract:
In following bachelor thesis I am focusing on a marketing mix of the company IKEA. The thesis is divided into two parts, the theoretical one and the practical one. In theoretical part I result from professional literature and I am describing individual parts of the mix generally. In the practical one, I am trying to apply my own knowledge, I am presenting IKEA company, its history and individual parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRIEDLOVÁ, Veronika. Marketingový mix společnosti IKEA. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits
Tereza Spišáková -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil