Romana MAZALOVÁ
Diplomová práce
Manipulace při přímém prodeji
Manipulation by direct selling
Anotace:
Cílem diplomové práce je rozpoznat a popsat manipulační techniky při přímém prodeji a tím poukázat na skutečnost, že lidé jsou při tomto druhu prodeje psychicky manipulováni k činnostem, které by za jiných situací neudělali. V textu dochází k porovnávání teoretických východisek z knih (zabývajících se manipulací, řečnictvím, komunikací, sociální psychologií aj.) se skutečnými audio záznamy z akcí a …víceAbstract:
The aim of my work is to identify and describe the techniques of manupulating by direct marketing and point out the fact that people are psychologically manipulated by this kind of selling to activities, which they in other situations would never do. In the text is to compare the theoretical background of the books (dealing with the manipulation, rhetoric, communication, social psychology, etc.) with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2011
Identifikátor:
147285
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Kolařík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAZALOVÁ, Romana. Manipulace při přímém prodeji. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Přímý prodej
Henrich Kelenyei -
Přímý prodej
Daniel Marek -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Mária Marchynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva