Bc. Veronika MIKOLAJKOVÁ

Diplomová práce

Prediktory čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií

Reading Literacy Predictors of Pupils with Developmental Dysphasia
Anotace:
Cílem této diplomové práce je získat základní poznatky a prakticky ověřit teoretická východiska v oblasti čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií. Teoretická část je zaměřena na vybrané oblasti čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií. Od všeobecné gramotnosti je přes mluvní gramotnost charakterizována gramotnost čtenářská a čtení jako takové. Práce se krátce zaměřuje na čtenářskou gramotnost …více
Abstract:
Main object of this thesis is to gain basic knowledges and verify theoretical basis about reading literacy of pupils with developmental dysphasia. Theoretical part is focused on chosen fields of reading literacy of pupils with developmental dysphasia. It characterizes general literacy, speech literacy, reading literacy and reading as such oneself. Thesis is also briefly focused on reading literacy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIKOLAJKOVÁ, Veronika. Prediktory čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika