Úprava prostředí a podmínek mateřské školy pro dítě s těžkým zrakovým postižením – Renata Cveková
Renata Cveková
Bakalářská práce
Úprava prostředí a podmínek mateřské školy pro dítě s těžkým zrakovým postižením
The organization of environment and conditions for visually impaired child in kindergarden
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice zrakově postižených dětí předškolního věku. Především speciáním pomůckám pro zrakově postižené děti a vývoji osobnosti dítěte vlivem zrakového postižení. Sleduje schopnosti mateřských škol zajistit optimální podmínky pro zdravý vývoj dítěteAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of visually impaired preschool children. Above all, special aids for the visually impaired children and personality development of the child due to visual impairment. The thesis also discuss the ability of kindergarten to ensure optimal conditions for healthy child development
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Veronika Růžičková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Kompenzační činitele u osob se sluchovým postižením
Anežka PŘIKRYLOVÁ -
Vyšší kompenzační činitele a jejich rozvoj u jedinců se zrakovým postižením
Lukáš KRÁL -
Hračky na rozvoj kompenzačních činitelů u dětí předškolního věku se zrakovým postižením
Nikola ŽĎÁRSKÁ -
Didaktické pomůcky pro rozvoj kompenzačních činitelů u dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Natálie KORCOVÁ -
Využití výtvarné výchovy k rozvoji osobnosti u těžce zrakově postižených
Martina Bártová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova
Název
Vložil
Vloženo
Práva