Využití moudrosti davu v marketingovém výzkumu – Bc. Zuzana JANEČKOVÁ
Bc. Zuzana JANEČKOVÁ
Diplomová práce
Využití moudrosti davu v marketingovém výzkumu
Using of wisdom of crowds in marketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANEČKOVÁ, Zuzana. Využití moudrosti davu v marketingovém výzkumu. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva