Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a. s. využitím nástrojů marketingového mixu – Bc. Agáta SABADKOVÁ
Bc. Agáta SABADKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a. s. využitím nástrojů marketingového mixu
The project of competitivenes increasing of TRENS, Inc. by using marketing-management tools.
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá zvyšovaním konkurencieschopnosti firmy TRENS, a. s.. Cieľom diplomovej práce je prevedenie analýzy marketingových nástrojov z teoretického hľadiska a následne v prostredí konkrétnej firmy. Teoretická časť práce sa zaoberá spracovaním poznatkov o jednotlivých zložkách marketingového mixu. Súčasťou je charakteristika marketingovej situačnej analýzy, ktorá tvorí podklad pre …víceAbstract:
The Diploma work discusses og competition increase of TRENS, a. s. copany. The aim of the Diploma work is to deelop analysis og marketing tools from theoretical point of view and which is followed specification in the company environment. Theoretical part of the work discusses elaboration on findings of separate parts of marketing mixing.Inseparable part of the work ich characterisation of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SABADKOVÁ, Agáta. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a. s. využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/uqpfoo/.
Jak správně citovat práci
SABADKOVÁ, Agáta. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a. s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová