Bc. Agáta SABADKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a. s. využitím nástrojů marketingového mixu

The project of competitivenes increasing of TRENS, Inc. by using marketing-management tools.
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá zvyšovaním konkurencieschopnosti firmy TRENS, a. s.. Cieľom diplomovej práce je prevedenie analýzy marketingových nástrojov z teoretického hľadiska a následne v prostredí konkrétnej firmy. Teoretická časť práce sa zaoberá spracovaním poznatkov o jednotlivých zložkách marketingového mixu. Súčasťou je charakteristika marketingovej situačnej analýzy, ktorá tvorí podklad pre …více
Abstract:
The Diploma work discusses og competition increase of TRENS, a. s. copany. The aim of the Diploma work is to deelop analysis og marketing tools from theoretical point of view and which is followed specification in the company environment. Theoretical part of the work discusses elaboration on findings of separate parts of marketing mixing.Inseparable part of the work ich characterisation of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6536

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SABADKOVÁ, Agáta. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a. s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing