Bc. Pavel RANÍK

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy JZ REALITY spol. s r.o.

Marketing strategy of company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti JZ REALITY spol. s r.o. Cílem práce je zaměření se na potřeby zákazníka a na vylepšení produktu i služeb společnosti. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se uvedené problematiky. Poté práce představuje samotnou společnost, její vnitřní a vnější okolí, rozebírá marketingový mix, analyzuje pomocí PESTEL, SWOT …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the development of the marketing strategy of the company JZ REALITY spol. s r.o. The aim of the work is to focus on the needs of the customer and on improving the product and services of the company. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge related to this issue. Then the work presents the company itself, its internal and external environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RANÍK, Pavel. Marketingová strategie firmy JZ REALITY spol. s r.o.. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management