Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Monika VALTOVÁ
Monika VALTOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitiveness
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na systém řízení vztahů se zákazníkem v konkrétní společnosti. Dále je představena společnost AUTOBOND GROUP a.s., její produkty a služby. Je zde vysvětlen pojem CRM, jeho vývoj a předchůdci. Následně je popsán stávající stav v rámci CRM. Další část je věnována zákazníkům s důrazem na KCRM. V praktických částech pak podrobněji popisuje jednotlivé základní položky …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on customer relationship management in a particular company. AUTOBOND GROUP a. s., its products and services are then introduced. The concept of CRM, its development and predecessors are also explained in this work. Next, the existing situation of the above company in terms of CRM is described. The following part concentrates on customers with emphasis on KCRM. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Zahradníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALTOVÁ, Monika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla