Integrace žáka s narušenou komunikační schopnosti v základní škole – Radomila BRYKNAROVÁ
Radomila BRYKNAROVÁ
Bakalářská práce
Integrace žáka s narušenou komunikační schopnosti v základní škole
Integration of pupils with impaired communication skills in elementary school
Anotace:
Ve své bakalářské práci věnuji pozornost podmínkám školské integrace. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky integrace dětí s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách z pohledu učitelů, rodičů i samotných dětí. V teoretické části objasňuji podmínky pro integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základních škol. Dále se věnuji problematice narušené komunikační …víceAbstract:
In my bachelor I devote attention to the conditions of school integration. The aim is to identify the strengths and weaknesses of the integration of children with a communication disability in mainstream schools in terms of teachers, parents and children themselves. The theoretical part explains the conditions for integration of pupils with special educational needs in primary schools. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRYKNAROVÁ, Radomila. Integrace žáka s narušenou komunikační schopnosti v základní škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová