Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company – Bc. Lucie Frenclová
Bc. Lucie Frenclová
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of marketing communication in the selected company. Because of the sensitivity of analysed data the name of the company stays anonymous. In the theoretical part of this thesis the basic overview about marketing communication is provided. The communication mix and management of marketing campaign is presented together with the concept of consumer buying …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma -
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
Vinit Kumar Singh -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Evaluation of Marketing Communication
Aqeel Khan Niazi -
Evaluation of Blogging as a mean of Marketing Communication in Kazakhstan
Ainur Bazhuova -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva
Název
Vložil
Vloženo
Práva