Ondřej RÁZL

Bakalářská práce

Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského

Marketing Communication of the Summer Journalistic School of Karel Havlicek Borovsky
Anotace:
Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna.
Abstract:
The assignement concerns with the marketing mix of Summer Journalism School of Karel Havlíček Borovský. It aims to collect theoretical bases for marketing mix of non profit or-ganisation specialized in education. The practical part - based on questionnaire and in-depth interviews - analyses the current aspects of marketing mix of the project and in conclusion it offers several resolutions for the future …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RÁZL, Ondřej. Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe