Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského – Ondřej RÁZL
Ondřej RÁZL
Bakalářská práce
Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského
Marketing Communication of the Summer Journalistic School of Karel Havlicek Borovsky
Anotace:
Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna.Abstract:
The assignement concerns with the marketing mix of Summer Journalism School of Karel Havlíček Borovský. It aims to collect theoretical bases for marketing mix of non profit or-ganisation specialized in education. The practical part - based on questionnaire and in-depth interviews - analyses the current aspects of marketing mix of the project and in conclusion it offers several resolutions for the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RÁZL, Ondřej. \textit{Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ushskn/.
Jak správně citovat práci
RÁZL, Ondřej. Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského v kontextu žurnalistického neuniverzitního vzdělávání v České republice
Pavla Janoušková -
Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského v kontextu žurnalistického neuniverzitního vzdělávání v České republice
Pavla Janoušková -
Srovnání satir Karla Havlíčka Borovského a Svatopluka Čecha
Jiří Jůzl -
Obraz Ruska v díle Karla Havlíčka Borovského
Alena Pohanková -
Po stopách Karla Havlíčka Borovského
Monika Mráčková -
Fenomén češství a němectví v exilové tvorbě Karla Havlíčka Borovského
Lukáš Kalivoda -
Obrazy z Rus a Obrazy z okolí domažlického. Črta v pojetí B. Němcové a K. Havlíčka Borovského
Barbora Zoja Zuchová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová