Rumeysa Kahraman

Bakalářská práce

Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey

Abstract:
The bachelor thesis compiles the research results on how digital marketing differs for the selected company according to countries such as Turkey and the Czech Republic. The theoretical section combines data on digital marketing and how it affects different fields, countries and is followed by the empirical section, which contains general information about the chosen company. Data analysis based …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Oponent: Lenka Kučírková, PhDr. Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.