Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey – Rumeysa Kahraman
Rumeysa Kahraman
Bakalářská práce
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Abstract:
The bachelor thesis compiles the research results on how digital marketing differs for the selected company according to countries such as Turkey and the Czech Republic. The theoretical section combines data on digital marketing and how it affects different fields, countries and is followed by the empirical section, which contains general information about the chosen company. Data analysis based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Lenka Kučírková, PhDr. Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAHRAMAN, Rumeysa. \textit{Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ussy4b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
Jay Pankajbhai Goti -
Digital marketing and ways of increasing the brand awareness of a Russian textile company
Alina Ivanova -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
Eva Dytrychová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
18. 3. 2024
Mach, J.
18. 3. 2024