Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey – Rumeysa Kahraman
Rumeysa Kahraman
Bakalářská práce
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Abstract:
The bachelor thesis compiles the research results on how digital marketing differs for the selected company according to countries such as Turkey and the Czech Republic. The theoretical section combines data on digital marketing and how it affects different fields, countries and is followed by the empirical section, which contains general information about the chosen company. Data analysis based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2025
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Lenka Kučírková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAHRAMAN, Rumeysa. \textit{Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ussy4b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Digital marketing and brand awareness of automotive industry
Parthiv Prajapati -
The influence of digital marketing on brand awareness for the market entrance of Nothing Tech in the US smartphone market
Daniel Eduardo Vizcaino Rodriguez -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in electronic market
Jaspalsinh Thakor -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online
Aiperi Dzhantaeva -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of start-up brands
Artur Tishaev -
Digital Marketing and Ways of Increasing Brand Awareness Online in PVH Corporation
Fatima Dalel -
Digital marketing and ways to increase brand awareness of Kazakh educational companies
Damir Dalelkhanov
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ussy4b ussy4b/2
12. 4. 2023




