Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy – Miriam KOTRLOVÁ
Miriam KOTRLOVÁ
Diplomová práce
Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy
The Tracing Method and its Usage in the Therapy of Children with Dysgraphic and Dysorthographic Problems
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reedukační metodou specifických poruch učení ? metodou obtahování. Teoretická část je členěna do sedmi kapitol. V této části práce jsme se mimo jiné zaměřili na problematiku specifických poruch učení, zejména na dysgrafii a dysortografii. Seznámili jsme se s podobou metody obtahování, kterou ve své práci s dětmi s těžkými poruchami učení používala G. Fernaldová. Praktická …víceAbstract:
This thesis deals with the reeducation method of specific learning disabilities ? the tracing method. The theoretical part, consisting of seven chapters, is focused on specific learning disabilities, especially Dysgraphia and Dysortographia. In this section, the tracing method used by G. Fernald was decribed. G. Fernald used this method in her work with children who suffered from total or extreme reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011
Zveřejnit od: 7. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRLOVÁ, Miriam. Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.12.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Reedukace vybraných specifických poruch učení u žáků mladšího školního věku
Eva PÁTKOVÁ -
Vliv reedukace specifických poruch učení na vzdělávací proces dítěte na prvním stupni základní školy v okrese Příbram
Zuzana Horázná -
Reedukace specifických poruch učení na prvním stupni základní školy
Dana Fialová -
Reedukace specifických poruch učení ve skupině na 1.stupni ZŠ
Tereza Rosenbaumová -
Role pedagoga a rodiče v procesu reedukace specifických poruch učení
Zdeňka MARTINKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva