Personální marketing při náboru nových zaměstnanců – Bc. Gabriela Adamcová
Bc. Gabriela Adamcová
Diplomová práce
Personální marketing při náboru nových zaměstnanců
HR marketing in recruitment
Anotace:
Diplomová práce se věnuje externímu personálnímu marketingu ve vybraném podniku a důvodům nedostatku profesionálních řidičů na trhu práce. Cílem práce je při zhodnocení současného personálního marketingu ve společnosti XY a na základě dat získaných z dotazníkového šetření, pozorování a polostrukturovaných rozhovorů navrhnout vhodnou marketingovou strategii k získávání nových zaměstnanců. Součástí práce …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on external HR marketing in a selected company and the reasons for the lack of professional drivers on the labour market. The aim of the thesis is to evaluate the current HR marketing in the company XY and to propose an appropriate marketing strategy to attract new employees based on the data obtained from a questionnaire survey, observations and semi-structured interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamcová, Gabriela. Personální marketing při náboru nových zaměstnanců. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
Nikola MALÁ -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková -
Návrh marketingové strategie pro personální agenturu
Adéla Kolínová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou personální agenturu
Kateřina Müllerová -
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Monika HAJSKÁ -
Návrh funkční strategie rozvíjející se soukromé společnosti v oblasti zdravotnictví
Ivana Krejčí -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Michal Bártek -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl