Bc. Daniela ŠENOVSKÁ, DiS.

Diplomová práce

Marketingový plán pro Lázně Luhačovice

Marketing plan for spa Luhačovice, a. s.
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické po-znatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu re-álného marketingového plánu {--} analýzy trhu, konkurence …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company Lázně Luha-čovice, a.s. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication …více
 

Klíčová slova

marketingový plán
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6428

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠENOVSKÁ, Daniela. Marketingový plán pro Lázně Luhačovice. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma