Negativita v prezidentské volební kampani v roce 2008 vUSA – Jana Rozsypálková
Jana Rozsypálková
Bakalářská práce
Negativita v prezidentské volební kampani v roce 2008 vUSA
The Negativity in the United States Presidential Election Campaign in 2008
Anotace:
Tato práce pojednává o fenoménu negativity v prezidentských volebních kampaních v politickém prostředí Spojených států amerických. Cílem práce je představit negativní politickou reklamu jako jeden z důležitých nástrojů politické komunikace a zhodnotit její roli v konkrétní volební kampani. Dalším záměrem práce je poukázat na významnou roli financí ve volební kampani a jejich využitíAbstract:
This thesis deals with a phenomenon of negativity used in presidential election campaigns in a political background of the United States of America. The aim of the thesis is to introduce the negative political advertisement as an important mean of political communication and to assess its role in a particular election campaign. Another purpose of this paper is to point out the important role of campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2009
- Vedoucí: -- Aa-neuveden
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia