Digitalizace firmy a její online marketing – Petr Roubíček
Petr Roubíček
Bakalářská práce
Digitalizace firmy a její online marketing
Digitization of the company and its online marketing
Anotace:
Práce se zabývá problematikou digitalizace firmy a jejím online marketingem. Teoretická část je zaměřená na uvedení základních pojmů, které obnáší digitalizace, online prodej a následná propagace firmy na internetu. Analytická část bakalářské práce obsahuje analýzy dosavadního stavu fungování konkrétního podniku a trhu. V praktické části je uveden postup pro digitalizování podniku a to především pro …víceAbstract:
The work deals with the issue of digitization of the company and online marketing. The theoretical part is focused on introducing the basic concepts that include digitization, online sales and subsequent promotion of the company on the internet. The analytical part of the bachelor's thesis contains analyzes of the current state of operation of a particular company and market. The practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
COVID - 19: Impacts on business: How it affected the tourist and hospitality business
Kamilla Hasanova -
Impact of effective controllership on the financial performance and position of the business. Evidence from Azerbaijan
Osman Askarov -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Prodej zájezdů přes Internet a jeho vliv na cestovní ruch
Dmitrij Štěmenko -
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Veronika Štěpánková