Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. – Bc. Magda Musilová
Bc. Magda Musilová
Diplomová práce
Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.
Effective Internet Marketing Project of Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě …víceAbstract:
The Thesis deals with Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. internet marketing. The aim is to perform overall analysis of the company?s internet marketing, including proposals for its improvement. The Thesis opens with the essential theoretical knowledge from the internet marketing area, followed by a complex analysis of the company?s internet marketing. Finally, based on the reached conclusions, a project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSILOVÁ, Magda. \textit{Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/uvdbuo/.
Jak správně citovat práci
Musilová, Magda. Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák