Aneta Křivková

Diplomová práce

Marketingový plán pro projekt Bianta

Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta – laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu využívá marketingové nástroje jako např. SWOT analýzu, analýzu PEST nebo Ansoffovu matici. Součástí práce je dotazníkové šetření.
Abstract:
This Thesis is focused on the market analysis and creating of a marketing plan for Bianta project – the laboratory information systém for prediction of the probability of a tumor in a particular patient. The thesis uses the marketing tools e. g. SWOT analysis, PEST analisis or the Ansoff Metrix. Part of the thesis is a questionnare.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku

Práce na příbuzné téma

Všechny práce